Thursday 17 August 2017

2ndskiesforex Aflaai


2ndSkiesForex (Chris Capre) Review Besoek webwerf Onlangs hersien natuurlik 'n duidelike pad na die begrip van hoe om handel te dryf met die prys aksie konteks. Die Gevorderde Prys Aksie kursus is onlangs herstruktureer (somer 2016) en is nou 'n uitstekende produk. Hierdie kursus is voorheen minder goed gestruktureerde maar nog steeds goeie waarde. Die belangrikste kwessies is dat sommige van die latere video's was effens in stryd met 'n paar van die voorgestelde strategieë. Die kursus het nou 'n deurlopende tema wat gebaseer is op die verstaan ​​van die prys aksie konteks en dan die bepaling van 'n goeie waarskynlikheid gebiede om handel te dryf uit. Dit het ook 'n groot mate van klem op die sielkunde (veel belangriker as jou strategie IMO). Ek het in die verlede betaal 'n baie meer vir onderwys van 'n veel laer gehalte en dit is beslis moontlik om geld te maak met die strategieë wat aangebied word. Chris Capre beklemtoon binne die kursus wat leer om handel vereis toewyding en ek vind dat my resultate verbeter as ek leer om die metodes konsekwent toe te pas. Medina, Saoedi-Arabië Saam met gevorderde prys aksie natuurlik was my beste belegging op my handel onderwys reis. Omdat dit nie sin maak dit 'n logiese metode om te gaan met die hele mark nie net pen bar of net binne bar. Ek glo dat markte het 'n taal om te sê wat aan die gang is, that039s wat ek gevind het in hierdie kursus. Prys aksie is meer diep taal dieper as paar kerse. Daar is 'n skraping strategie in hierdie kursus toe ek die eerste het dit gedoen omdat dit voldoen aan die voorwaardes wat hy betaal my teruggebring na die koste van die kursus en die opstel van hierdie strategie gebeur elke dag ten minste met 'n paar, dit pas by die voltydse handelaar. Na 'n paar slegte ervarings en 'n lang studie van verskillende mentors en kursusse het ek besluit om aan te sluit 2ndSkies en Chris Capre. Dit was die regte besluit. My reis as 'n handelaar begin byna 'n jaar gelede, toe via Periscope ek begin ná 'n vermeende handel mentor wat die 039perfect system039 en metode van onderrig, wat gaan 'n nuwe platform wat gaan om 'n rewolusie die handel bedryf, ens ens oop gehad . Dit was 'n hartseer bedrogspul wat verkrummel ná net 4 of 5 maande van lewende gaan wees. Ek het die fout gemaak nie ondersoek hierdie individuele dieper voor te belê al my tyd en energie in sy stelsel en vertrou hom as 'n mentor. Dit was hartseer en verwarrend, maar vasberade om besig om 'n handelaar Ek het gesoek vir 'n nuwe mentor en stelsel. Toe het ek 'n Australiese individu wat 'n eenvoudige manier om verhandelingsprys Aksie leer via 1 amp 2 bar seine en bestudeer sy die goed wat vir 'n paar maande, maar het gou besef nie die gemeenskap wat hy geskep het nie, en sy metode was vir my (ek glo 1 amp 2 bar patroon handel is 'n oorvereenvoudiging van die saak en iets ver weg van wat iemand wat wil 'n ware handelaar moet streef om te leer as sy vernaamste instrument). Dus het ek besluit om 'n langer roete te neem vir die keuse van 'n mentor en 'n stelsel wat werklik sou compaginate met my en nie aanhou verloor meer tyd te skakel stelsels en onderwysers: Ek het gehoor talle episodes van handel podcasts wat suksesvolle handelaars en onderwysers 'n onderhoud, lees honderde aanlyn resensies en inligting van verskillende mentors, stelsels, ens gekyk na elke enkele webblad van dié mentors en stelsels en lees baie van hul artikels, en na al hierdie dinge (wat my sowat twee maande) uiteindelik besluit om aan te sluit 2ndSkies Forex en Chris Capre. Dit is waarom ek besluit het om hom aanvanklik aan te sluit: 1. Hy het 15 jaar van handel ervaring en meer as 40,000 ure skerm tyd (en nie net 'n kleinhandel handelaar, maar het ook saam met 'n groot Fx maatskappy en het sy eie fonds) 2. in die algemeen, sy studente beweer dat hy baie betrokke by hulle was en het hul sukses soort persoonlik vir wat ek kon lees. 3. Die artikels oor sy webblad blootgestel sy manier van kyk handel en lewe, en hulle werklik toegerus met die manier wat ek is geneig om dinge (gaan in vir die lang termyn en die bereiking van meesterskap, die belangrikheid van jou ingesteldheid, meditasie, 80/20 besigtig reël, ens) 4. die 2ndSkies en Chris039s missiestelling en die artikel oor waarom hy hierdie klink met my. 5. Die kommentaar van sy kritici op hersiening bladsye en hul argumente was nie sterk en hy het altyd gereageer op hulle met logika en sonder verlies van sy kalmte. 6. Na 2ndSkies aktief vir meer as 8 jaar en Chris aktief in die markte vir 15 jaar was daar geen teenstanders met goeie argumente teen hom of sy maatskappy. Dit is wat I039ve besef na 2 maande van 'n deel van die 2ndSkies gemeenskap en met Chris as my onderwyser: 1. Ek was reg om hierdie tyd, en al die werk: Ek sit in die keuse van 'n kursus en 'n mentor het vrugte afgewerp. 2. Chris is baie toegewyd aan sy studente en is aktief voortdurend die hele dag om vrae te beantwoord en te help. 3. 2ndSkies Gemeenskap is verenig en baie lede is gelukkig om 'n hand by te sit wanneer dit nodig is. 4. Chris leer 'n stap vir stap weg te bemeester handel en lei jou deur die hele pad. Dit is nie 'n 039magic pill039 denke, maak geld vinnig amp maklik, of 'n eenvoudige 1amp2 bar sein natuurlik. 5. Ek won039t moet gaan soek vir 'n ander kursus of mentor. I039ve gevind presies wat ek soek for. Loving die stelsels van die prys aksie kursus as. - Grant D, UK Kursus lid Gister het ek verhandel jou S-Bar stelsel op EUR / USD, GBP / USD. - Prashant K, Indië Kursus lid Dankie Chris vir al die groot materiaal op die kursusse. - William L, Suid-Afrika Kursus lid Jy is die enigste persoon wat ek gesien het wat eintlik publiseer. - Ray F, VSA Kursus lid Ek wou net om jou e-pos en laat weet my lewe rekening gegroei 10. - Bradley T, VSA Net klaar die bestudering van die Gevorderde Ichimoku Kursus. - Michael S, Australië Kursus lid Verlede week het ek 10 oorwinnings gemiddeld 64,8 pitte en. - James M, Kanada Kursus lid Het die prys aksie en spilpunt loop wat het. - Kerry R, ​​VSA Kursus lid 'n groot leermeester maak sy studente kom terug vir meer. - Augustus B, Indonesië Kursus lid About Me Hi, ek is Chris Capre die passie agter 2ndSkiesForex. Ek is 'n Boeddhistiese, Trader en filantroop. Kopiereg afskrif 2007 - 2016 2ndSkiesForex. Alle regte voorbehou. Algemene Diens. Privaatheidsbeleid GEEN FINANSIëLE ADVIES - Die inligting op 2ndSkiesForex, en enige korrespondensie van 2ndSkiesForex of kontrakteurs en / of werknemers van die webwerf is bedoel vir onderwys en inligting doeleindes, sonder enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard, insluitend waarborge van akkuraatheid, volledigheid , of geskiktheid vir 'n spesifieke doel. Die inligting vervat in of voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is nie bedoel om te wees en nie finansiële advies, beleggingsadvies, handel advies of enige ander raad uitmaak. Die inligting op hierdie webtuiste en voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is 'n algemene aard en is nie spesifiek vir jou die gebruiker of enigiemand anders. Jy moet nie enige besluit, FINANSIËLE, beleggings, handels - of ANDERS, wat gebaseer is op een van die op hierdie webwerf sonder ONDERNEMING INDEPENDENT sorg en oorleg met 'n PROFESSIONELE makelaar of BEVOEG FINANSIËLE ADVISEUR INLIGTING. Jy verstaan ​​dat jy met behulp van enige en alle inligting beskikbaar op of deur middel van hierdie webwerf by jou eie risiko. Risikoverklaring - Die handel in buitelandse valuta, aandele, termynkontrakte, kommoditeite, indeks termynmark of enige ander sekuriteite het potensiaal belonings, en dit het ook potensiële risiko's wat betrokke is. Trading mag nie geskik vir alle gebruikers van hierdie webwerf. Enigeen wat belê moet Hier soek sy of haar eie onafhanklike finansiële of professionele advice. New Hi, Im Chris Capre - stigter van 2ndSkiesForex. ID voel om persoonlik nooi u om my site, passie en handel gemeenskap. Ek het een doel voor oë met hierdie site - om die manier waarop jy dink verander, Handel te voer. As jy so havent gedoen, teken asseblief vir my nuusbrief en kry toegang tot 'n free pdf oor hoe om 'n voorsprong in die forex mark. Teken in vir die nuusbrief en kry my gratis eboek Wat nou vir diegene wat nuut is tot die saak. maak seker dat my vry Beginners Kursus neem waar Ill 'n behoorlike fondament af tot by die markte handel te dryf, saam met die terminologie en basiese vaardighede wat nodig is vir jou. Maak ook seker dat jy onderstaande laai 'n gratis forex platform. Gratis Beginners Kursus As jy nuut is tot forex, begin met my vry Beginners Kursus wat jy al die basiese beginsels om te begin in die mark sal gee. gratis forex platform As jy 'n gratis forex platform nodig het, kliek hier om in te teken met 'n gratis praktyk rekening en leef kaarte. As jy meer ervare. of deurgegaan my vry beginners kursus. maak dan seker dat my belangrikste en populêre artikels en video's hieronder te lees. Hulle gee jou 'n unieke perspektief op die handel buite die tipiese kopie / plak prys aksie of Ichimoku strategieë daar geleer het. Belangrikste / Gewilde Forex Artikels Video Meditasie - Die geheime wapen te besig om 'n beter Trader Wil jy jou handel te neem na die volgende vlak. Kyk hoe jy 'n lid van my prys aksie natuurlik waar Il leer jy my persoonlike prys aksie strategieë om die globale markte handel te dryf, van aandele, indekse, kommoditeite, termynkontrakte, CFD's is en opsies kan word. Het jy vrae Jy kan my boodskap direk via my kontak bladsy hieronder en ek sal persoonlik reageer op jou. Prys Aksie Trading Kursus Gereed om jou handel te neem na die volgende vlak Besoek my prys Aksie Trading Kursus waar ek die manier waarop jy dink, handel en uitvoer verander. kontak bladsy Enige vrae Moenie huiwer om my direk e-pos via die kontak bladsy. Tot dan, ek sien uit daarna om saam met julle binnekort. Vriendelike groete - Chris Capre 2ndSkiesForex Waar ons verander die manier waarop jy dink, handel en voer wil leer Prys Aksie Strategieë vir Trading Forex Teken in vir die nuusbrief en kry my gratis eboek Kopiereg kopie 2007-2016 2ndSkiesForex. Alle regte voorbehou. Algemene Diens. Privaatheidsbeleid GEEN FINANSIëLE ADVIES - Die inligting op 2ndSkiesForex, en enige korrespondensie van 2ndSkiesForex of kontrakteurs en / of werknemers van die webwerf is bedoel vir onderwys en inligting doeleindes, sonder enige uitdruklike of geïmpliseerde waarborge van enige aard, insluitend waarborge van akkuraatheid, volledigheid , of geskiktheid vir 'n spesifieke doel. Die inligting vervat in of voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is nie bedoel om te wees en nie finansiële advies, beleggingsadvies, handel advies of enige ander raad uitmaak. Die inligting op hierdie webtuiste en voorsien van of deur middel van hierdie webwerf is 'n algemene aard en is nie spesifiek vir jou die gebruiker of enigiemand anders. Jy moet nie enige besluit, FINANSIËLE, beleggings, handels - of ANDERS, wat gebaseer is op een van die op hierdie webwerf sonder ONDERNEMING INDEPENDENT sorg en oorleg met 'n PROFESSIONELE makelaar of BEVOEG FINANSIËLE ADVISEUR INLIGTING. Jy verstaan ​​dat jy met behulp van enige en alle inligting beskikbaar op of deur middel van hierdie webwerf by jou eie risiko. Risikoverklaring - Die handel in buitelandse valuta, aandele, termynkontrakte, kommoditeite, indeks termynmark of enige ander sekuriteite het potensiaal belonings, en dit het ook potensiële risiko's wat betrokke is. Trading mag nie geskik vir alle gebruikers van hierdie webwerf. Enigeen wat belê moet soek sy of haar eie onafhanklike finansiële of professionele advice. Money terug waarborg: N / A 8211 Gratis Forex onderwys online en in die vorm van e-boeke. (Let wel: dit bied ook - vir dienste wat nie hier is hersien) Waar om te koop: www.2ndskies 2 Skies Forex uit Chris Capre is 'n webwerf met 'n verskeidenheid van opsies, insluitend 'n baie stewige reeks van vrye handel advies en opleiding . Hulle bied ook gratis opvoedkundige ebooks wat jy kan aflaai. Nie geword Meer Geld Review nog saam hoe meer geld Review webwerf jou e-pos adres plus 'n gebruikersnaam en wagwoord van jou keuse in die onderstaande bokse tik eenvoudig (let wel ons maan teen die gebruik e-pos adresse soos gebruikersname vir sekuriteitsredes). Sodra jy aansluit sal jy in staat wees om te lees al die kundige resensies en gebruikers kommentaar ten volle. Plus jy sal ook kry ons e-pos nuusbrief waarskuwing ontvang om die beste geldmaak produkte en dienste wat beskikbaar is en die mense wat jy moet vermy. Ons respekteer jou privaatheid en sal nooit slaag op jou e-pos adres aan enigiemand anders. As meer geld Review is 'n gratis e-pos, te finansier ons dit deur die stuur van jou af en toe e-pos wat advertensies bevat. Reeds 'n lid Voer jou gebruikersnaam en wagwoord om toegang te verkry tot die volledige resensie en kommentaar: Wil jy weet wat tipsters en stelsels eintlik geld maak saam Net meer geld OORSIG. Die gratis e-letter waarskuwing ontvang om die beste stelsels, die ergste tipsters en om meer geld in jou sak. Jy sal ontdek die beste en die ergste van whats beide aanlyn en af ​​beskikbaar sodat jy kan beter besluite te neem oor die ekstra inkomste strategieë wat jy probeer uit. Ons respekteer jou privaatheid en sal nooit slaag op jou e-pos adres aan enigiemand anders. As meer geld Review is 'n gratis e-pos, te finansier ons dit deur die stuur van jou af en toe e-pos wat advertensies bevat. Onlangse Kommentaar Ek vra om verskoning ek weet die verskil tussen voor-en namiddag, maar my oë obv Dont. nonex 8Oct16 Meer. Ek vermoed ons sal Nonex nie weer sien op hierdie webwerf vir 3 maande :-) mal een 8Oct16 Meer nonex Is jy vertroud is met 12 uur horlosies Arcturus 8Oct16 Meer nonex, Theres 'n verskil tussen voor-en namiddag Maynard 8Oct16 Meer Matt Houghton Is jy psigiese Jy antwoord op foxy. lords post 12 minute voor sy selfs gepos. nonex 8Oct16 Meer Dit is 'n gratis sokker wip diens sommige van julle dalk belangstel in terwyl jy wag vir hierdie diens aan magtino 8Oct16 Meer shapri Dankie hellip almal dieselfde buddy maar op grond van wat ek hier gelees het ek dink ek sal dit 'n gee hellip PEPPIDOG 7Oct16 Meer soccanut interessant wees om jou kommentaar te lees. Ek het goeie sukses met my eie tweaked weergawe van PATE. Het dit net skielik hellip sparedinner 7Oct16 Meer sacker74 Soos verskeie kere, ek geniet 'n goeie suksesverhaal, gee iets om na te streef. Ek kyk hellip KK 7Oct16 Meer Hey Foxy, lang tyd geen spreek kuieren na Racing-indeks en jy sal sien dat die getal een was in die die bewys hellip Matt Houghton 7Oct16 MoreHome rsaquo Podcast rsaquo EP12 Chris Capre: Hoe 'n Millionaire8217s Intuïsie hom verander van joga-instrukteur te professionele Forex Trader EP12 Chris Capre: Hoe 'n Millionaire8217s Intuïsie hom verander van joga-instrukteur om professionele forex handelaar Hallo handelaars, dit het 'n rukkie sedert ek 'n onderhoud gepos is, maar ek is uiteindelik terug. Vandag het ek 'n baie interessante onderhoud met Chris Capre, professionele Forex handelaar en stigter van 2 Skies Forex. Chris Capre 8211 Boeddhistiese, handelaar, filantroop Chris begin wat 'n Joga instrukteur vir die res van sy lewe wees, maar 'n vriend het 'n intuïsie dat hy 'n goeie valuta handelaar sou wees en hy blyk korrek te wees. Chris sê dat sodra hy begin kyk na die kaarte, hulle was om sin maak om hom. That8217s nie om te sê dat hy 'n paar moeilike tye nie te het verduur, maar van 'n baie vroeë stadium, hy het geweet dat hy sy roeping gevind. Hoewel hy baie suksesvol was in die begin, het hy deur die proses van 'n makelaar, dan 'n heining fonds handelaar, dan 'n onafhanklike handelaar en opvoeder. Hy het nooit bedoel om 'n Forex mentor geword, maar hy kry so baie versoeke om onderrig te word, dat hy besluit het om 'n besigheid om dit te bou en hy begin 2 Skies Forex. Dit was interessant om te hoor oor sy ervarings met studente en wat maak 'n paar suksesvolle. Ek hoop jy geniet hierdie onderhoud en leer baie daaruit. Chris is 'n groot man om te praat en ek is mal oor die feit dat handel vir hom 'n manier om terug na oorsake hy glo in gee en maak die wêreld 'n beter plek voorsien. In hierdie episode Hoe Chris geleer het oor forex Hoekom jy gelukkig om 'n handelaar nou die grootste les wat hy uit 'n heining fonds handelaar geleer wees is Waarom die dollar / JPY is so moeilik om te handel vir handelaars in die VSA Leer hoe baie hy op 'n 3000-rekening in 6 maande Vind uit hoe hy sy eerste baan teen 'n heining fonds, as 'n handelaar Hoekom kyk na 'n grafiek vir 3 sekondes kan jou help om 'n beter aanslag van die mark te maak hoe om te sê as iemand 'n werkende bemeestering van die saak en meer Klik Speel om Luister na die onderhoud Hulpbronne genoem oor Hugh Kimura Hi, Im Hugh Kimura en my doel is om 'n voltydse inkomste, handel Forex te skep. As dit is jou doel te, dan nooi ek jou uit om saam met my op die reis. Ek sal ontbloot wat werk en wat nie die geval is. en het 'n paar pret in die proses. Klik hier om my te volg op Twitter. Alle inligting is slegs vir onderwys doeleindes en is nie belegging of handel advies. Kommentaar Steve Marchant sê Groot onderhoud 8211 goed beide van julle gedoen om sowat 20 minute merk Chris gepraat oor hoe banke multi-honderd miljoen bestellings sal kry en hoe hulle verwerk 8211 enige verdere lig werp op hierdie onderwerp sou baie interessant 8211 watter proses wees doen die banke volg om te verseker dat hulle 'n wins hulself handel dertien eie geld Dankie Steve sal besef. Dit sou 'n moeilike vraag om te beantwoord, want ons wil hê dat iemand te kry by 'n bank te gee om hul geheime te wees. Ook, sal dit wissel van bank tot bank, as elkeen het hul eie kriteria. Maar as ons teëkom wat inligting, sal ons jou laat weet. Chris Capre sê ek kan 'n bietjie lig werp op hierdie. Dit is duidelik dat dit hang af van die mark en die instrument. Byvoorbeeld, as 'n heining fonds wil 250m van sê EURUSD by x prys, die handelaar sal vinnig kyk na die mark prys aksie, bestelboek, en dan 'n vinnige oproep op die plek waar sy gaan om te gaan. As sy ondergang toe is that8217s dan goed vir hulle, want hulle daardie prys kan bied, koop dit goedkoper en wins uit die verspreiding. As hulle gelees het, is sy opgaan, dan het hulle om uit te vind hoe om die verliese te dek. Baie keer bank handelaars dek nie die verliese van die kommissies wat hulle ontvang vir die neem van die handel. Maar as hulle ander ambagte aangaan (wat hulle byna altyd doen), en probeer dan hulle en maak dit tot later op, sodat hulle is net wat voorlê. Hopelik dat 'n bietjie lig werp op dit, maar probeer om nie te grawe in te diep om te dink daar is 'n strategie wat ons kan optel van hierdie, want a) banke don8217t hul ambagte te deel nie, behalwe met hul top kliënte, b) bank handelaars don8217t hul boeke te deel, en c) ons kan nie toegang tot hul vloei. Beste wat jy kan doen is om te leer om die prys aksie in reële tyd te lees, verstaan ​​impulsiewe / momentum beweeg, en leer hoe om dit te verhandel. Hoop dit help. Vriendelike groete, Chris Capre

No comments:

Post a Comment