Tuesday 3 October 2017

Forex 4h Strategy


Forex strategie 10 (H4 Bollinger Band Strategie) Deur Gebruiker op 24 Desember 2007 - 04:09. Huidige strategie is voorgelê deur Joe Chalhoub. Dankie Joe, en gelukkig handel vir almal H4 Bollinger Band Strategie gereedskap. Bollinger Bands (20) tydraamwerk. H4 Geld. ALLE Hierdie strategie is baie eenvoudig en ek gebruik dit om geleenthede op te spoor en dit is baie goed. As jy 'n H4 EUR / JPY grafiek oop en jy die Bollinger Bands voeg (20) aanwyser, as jy die grafiek waarneem sal jy sien dat die bande is eenvoudig n weerstand en ondersteuning. Die boonste band is n weerstand en die Laer Band is 'n ondersteuning. As jy aandag gee aan die grafiek sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak kan sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die Laer Band. Dieselfde ding wanneer dit raak die onderste band en die kers sluit bo dit, en die volgende kers maak bo die vorige Laer Band dan gaan ek lank met 'Doel boonste band of 100 pitte. Jy kan hierdie strategie te ontwikkel soos ek gedoen het, en jy kan 'n baie gebaat het ek meer as 800 pitte vandeesmaand. Jy kan my webwerf te gaan vir enige verdere hulp rpchost. As jy dink dat in hierdie tegniek en onderhou die grafiek Ek is seker jy sal hierdie strategie vinnig ontwikkel en 99 wen ambagte. Sterkte. Joe Chalhoub H4 Bollinger Band Strategie (Deel II) gereedskap. Bollinger Band (20) tydraamwerk. H4 Geld. Enige van hierdie strategie is 'n voortsetting van die vorige strategie Ek voor voorgelê (forex strategie 22). Hierdie strategie is baie eenvoudig, en jy kan meer besonderhede by Rpchost forex forum vind. Eerste open 'n geldeenheid (per voorbeeld euro / dollar) en H4 tydraamwerk, reik geskik breaklines van die Bollinger groep (visuele voorbeelde is op rpchost forex forum), nou wag tot 'n kers breek die breeklyn. Dit breek is nie 'n handels-sein moet ons 'n ekstra bevestiging het, hier kom die rol van die Bollinger band. kyk na die Bollinger groep boonste en onderste, as hulle albei oop wat beteken boonste band is aan die laer band is af, dan is dit 'n confimation van 'n handelsmerk. Geskep deur Thomas op 24 Desember 2007 - 14:26. Ek wonder iets oor wat jy gesê. (Rt sal jy sien dat die meeste van die tyd die prys druk op die boonste band dan is dit terug op terug na Laer Band, so hoe ek handel is baie maklik, ek wag tot die prys raak kan sê die boonste band en sluit onder dit (nie bo ) en wag totdat die kers word gevorm, wanneer dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan het ek 'n Kort handel betree met die doel 100 pitte of totdat dit raak die onderste band.) Ek verstaan ​​nie deur af dit eindig en die volgende kers open onder die vorige boonste band dan 'n Kort handel met die doel betree ek. Wat is jou bedoeling met open onder die vorige groep Wat gebeur as die prys bo die boonste band sluit en dan kom dit terug in die band. Is dit 'n aanwyser vir toetrede tot 'n kort handel Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:12. Geagte Ele, ek posvry seine op my site, besoek hierdie skakel rpchost / FreeSignals. aspx. net registreer en dan aan te meld by die gratis seine. As jy wil om die volle voordeel te trek uit my seine 'n lid by hierdie skakel. rpchost / RegisterContent. aspx Geskep deur Joe op 25 Desember 2007 - 04:29. Ek sal dit weer te verduidelik, ek sal die EURJPY geldeenheid oop op H4 tydraamwerk. Nou sien ek 'n kers raak die boonste band van die prys is bo dit gaan dan daaronder, ek wag tot hierdie 4 uur kers klaar is, as dit (1- sluit onder die boonste band en dit didnt dit breek. 2- OF indien dit maak bo die upperband en sluit onder dit), so ek kyk na die boonste band is n weerstand en ek kort op die huidige sluitingsdatum kers, sal my Target die Laer band of 100 pitte wees. Dit is eenvoudig. Hierdie tegniek is die basis van my strategie, seker ek gebruik andere daarmee 'n handel te bevestig, en dit is baie sterk, jy kan sy prestasie op my webwerf te sien. rpchost Sterkte Thomas Deur Gift op 26 Desember 2007 - 13:40. Geagte Joe, dankie vir die deel van jou idees met ons. Wat gebeur as die prys breek die boonste band en gaan voort opwaarts is dit 'n lang sein Beste wense, Gift Geskep deur Joe op 27 Desember 2007 - 07:36. Nie nodig dit is nie 'n beperking as dit breek die boonste band sal daar dalk bly die volgende kers dit sal colse daaronder of miskien is dit sal voortgaan om as EURJPY nou doen, wat ek doen is die volgende: Kom ons sê dat die prys raak die onderste band en dit sluit bo dit ok. dan sal ek lank met die doel die boonste band, so as die prys styg en raak die boonste band Ek sal nie direk verlaat Ek sal wag totdat die 4 uur kers word gevorm en as ek sien dit sluit onder die onderste band wat ek sal verlaat immediatelly, as dit bo dit sluit ek sal die volgende kers wag indien die volgende kers sluit onder die boonste band Ek sal verlaat as dit bly bo dit sal ek dit behou. As jy die grafiek waarneem baie goed jy sal 'n baie van die dinge wat ontdek, wil ek jou aanmoedig om goed te fokus op dit. Deur Gebruiker op 29 Desember 2007 - 16:56. Ek besoek jou webwerf en opgemerk iets op die gepos resultate. Jy wys jou inskrywing en teiken limiet en S / L maar jou limiet is veel kleiner as jou SL. Basies wat jy bereid is om te waag sê 50 pitte van verlies tot 35 pitte van wins te verkry. Isnt hierdie 'n baie afskuwelike risiko / wins verhouding meeste handelaars beveel 'n 2: 1 of 3: 1 wins / risiko ratio. FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie 4H Box Breakout (hoofsaaklik ontwikkel vir die geldeenheid paar GBPJPY en handel is uitgevoer op die reeks H4) is baie, baie maklik om te gebruik en in staat is om handelaars verdien 'n gemiddeld van ongeveer 1000 punte per maand, maar dit is slegs gebaseer is op die plot Hoewel forex strategie 4H Box tempo en is ontwerp vir die geldeenheid paar GBPJPY, maar dit is moontlik om aan te pas en onder ander munt pare. En so begin om 'n 171box 187 dat die maksimum en minimum van 1-ste gesluit kerse op 'n 4-uur grafiek verbind na die opening van die nuwe week (op die skedule 8212 die blou streek) te trek. Vir voorbeelde, sien die prentjie (vir 'n groter beeld 8212 kliek op dit 8212 sal open in new window): Algemene Besigheid Strategie Forex 4H Box Breakout: Ons wag vir closur e van die eerste 4-uur kers na die opening van die nuwe week. Bloot te stel hangende bestellings by die horisontale vlak boks 10.8 punte Of ontdek 'n winskoop vir die aankoop van die verdeling van die nuutgestigte weeklikse 171box up. Of maak die transaksie na die uiteensetting van nuutgestigte weeklikse 171boxes187 af verkoop. Veiligheid keerverlies moet aan die teenoorgestelde kant van die boks 10-20 punte geïnstalleer. Take-wins het verskeie doelwitte vir wins en kan óf vaste of jy kan die transaksie te sluit wanneer die kante onderskeidelik TP1, TP2 en TP3. TR 1 8212 die grootte van die gevolglike 171box187. TR 2 8212 2 x grootte van die opgevoede 171box. TR 3 8212 3 x die grootte van die opgevoede 171box. Jy kan natuurlik wins vasgestel op TP1, maar gewoonlik (in die meeste gevalle) die beweging in die mark is meer as die teiken garazdo TP1, hoe meer jy moet altyd onthou dat die voordele verbonde aan die transaksie altyd moet wees openlik aanvaar privyshat die risiko (en verkieslik 2-3 keer) 8212 een van die belangrikste faktore van winsgewende handel in Forex. So basies beveel om te gebruik vir die sluiting van die handel posisie vlak TP2. maar as jy sien dat sommige van die prysvlak is nog steeds 'n opwaartse beweging 8212 is dit beter om te wag vir die ineenstorting vlak van TP2 te haal groot winste op oop handel. Of, soos hierbo 8212 genoem dalk die sluiting van die ooreenkoms op dele soos 30 vir elke vlak. maar moenie vergeet nie, nadat hulle die vlak van TP1 en die sluiting van 30 van die transaksie, herrangskik die oorblywende 70 tot gelykbreek. Voordele van forex strategie 4H Box Breakout: Dit absoluut is dit nie nodig dat die handelaar was altyd in die voorkant van die monitor. Daar is absoluut geen ingewikkelde aanwysers aan die forex mark te verstaan. Wins geleentheid garazdo meer as die neem van risiko's op al die oop transaksie. Dit is baie, baie maklik om te verstaan ​​en te trade.4H Box Breakout geword Februarie 2009 Status: Op soek na samevloeiing 484 Posts Ive gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ive nooit een soos die een im gaan aanbied gesien. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr kers (00:00) van die week met die lae saam met 'n buffer van 20 pitte op elke kant. Die week begin by die oop van die Australiese sessie. As ek 'n sent vir elke keer as iemand gehad het gevra wat kers dit is..i wouldnt nodig het om buitelandse valuta handel te dryf om geld te maak. Vir die volgende persoon wat gaan vra, volg hierdie instruksies. Laai 'n FXDD platform. Press Ctrly op 'n 4hr grafiek. Lyne sal mettertyd pop-up en aan die begin van elke week die eerste 4hr kers moet vorm op die lyn. Dit is 'n lamp wat jy gebruik vir die hoë en lae. Box vorming Times: GMT - 21:00-01:00 CEST - 17:00-21:00 FXDD tyd - 0:00-04:00 Gebruik Tydsone omskakeling om uit te vind jou spesifieke tyd. Moenie vra wanneer die bar vorms en wanneer dit sluit as sy nie antwoord meer as een keer. Ek plaas elke week wanneer die kroeg sluit. As jy nie bereid is om te gaan deur middel van die draad of wag 'n week vir my post op wanneer die bar sluit as hierdie stelsel isnt vir jou. Im sorry, maar dit is net gekry om 'n punt waar mense vra elke keer. Sommige makelaars begin bedryf 'n uur vroeër toe FXDD of later. As jy eers 4Hr bar sluit om 00:00 GMT, dis dan nie die reg kers. Die beste ding om te doen is om 'n FXDD demo platform aflaai en gebruik dit as verwysing. Reëls: - Voeg 'n buffer van 10-20 pitte op elke einde van kers - Koop op boonste breek van weeklikse box (insluitend bufferspread) - Verkoop op laer breek van weeklikse box (insluitende buffer) SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte TP4 - 4x boks grootte Hierdie stelsel werk op baie JPY pare. GBP / JPY EUR / JPY AUD / JPY CHF / JPY CAD / JPY GBP / JPY is die beste paar. Kan werk op ander pare, is die toets egter nodig. Ek hou daarvan om 3x-4x boks grootte as TP. Ek neem Dont winste by 1x grootte van boks, want groter beloning is die sleutel. Ek beweeg stop te wees na 1x is getref. Risikobestuur (om uit te vind jou posisie grootte) (Rekening Balans risiko persent) / Stoploss mini lot grootte Voordele - 30 minute per week - geen bekommerd te wees oor kaarte gevul met aanwysers - hoër loon as risiko op ELKE handel - maklik om te toets Indicators hieronder terug danksy fx2248 vir jou hulp. Terugvoer sal wonderlik wees van alles wat jy kenners en voorspoed Aangeheg Image FX (Klik om te vergroot) geword Julie 2008 Status: Lid 420 Posts Man, moet dit my gelukkige dag wees. Ek het gevind dat 'n draad vroeër Ek hou op die 1 uur grafiek, maar ek hou van hierdie een nog beter as sy 'n weeklikse grafiek met geen aanwysers. Die weeklikse grafiek is 'n groot vir my, want ek werk 'n voltydse werk van 8:00-16:30 PST, maar ek dont wil ook voel soos ek altyd kyk my kaarte. Ek sal kyk na hierdie vanaand vir seker wanneer ek by die huis kom. En ja, dit kan 'n groot gevolg g / j tendense baie sterk wees. As jy 'n blik te neem op 'n grafiek met lyne skei die weke daarna ull sien dat met GBP / JPY die tendense is groot. Man, dit moet my gelukkige dag wees. Ek het gevind dat 'n draad vroeër Ek hou op die 1 uur grafiek, maar ek hou van hierdie een nog beter as sy 'n weeklikse grafiek met geen aanwysers. Die weeklikse grafiek is 'n groot vir my, want ek werk 'n voltydse werk van 8:00-16:30 PST, maar ek dont wil ook voel soos ek altyd kyk my kaarte. Ek sal kyk na hierdie vanaand vir seker wanneer ek by die huis kom. En ja, dit kan 'n groot gevolg g / j tendense baie sterk wees. Ive daar, probeer om ambagte te dwing om in my skedule. Im seker uve die woorde hoor Money Management voor, maar selfs die konsep van wat moeilik is wanneer jy 'n voltydse werk. My raad aan jou sou wees om net volg die stelsel, plaas die bestellings weekliks asook die SL en laat hulle. Moenie toelaat dat jou emosies of iemand se ontleding jou krag uit die handel. Sterkte aan julle meneer Geen hierdie is nie 'n draad oor honde) Hierdie stelsel is uiters maklik om te gebruik en lyk baie winsgewend. Ive gesien tempo strategieë vir daaglikse en weeklikse. Ive nooit een soos die een im gaan aanbied gesien, maar hey ek kan verkeerd wees. Teken 'n mond koppeling van die hoogtepunt van die eerste 4hr lamp van die week met die lae. Reëls: - Koop op boonste breek van weeklikse box - Sell op laer breek van weeklikse box SL - oorkant Box TP1 - 1x boks grootte TP2 - 2x boks grootte TP3 - 3x boks grootte Ek hoofsaaklik handel GBP / JPY, maar hierdie stelsel kon aanpas om ander. baie interessant kampioen. Ek is op soek Vorentoe om dit te toets. dankie. net 'n paar vrae, sit jy 'n bevel bo en onder die vierkant of jy clasify 'n onderbreking van die vierkant (as jou instruksies sê) wanneer die kers closses verby die boks. Laaste van almal, sal daar 'n aanwyser wat daar is om 'n boks vir MT4 platform te trek. Cheers EDIT: oops eerste vraag reeds net bokant beantwoord. ignoreer die eerste question. Simple 4H Swing Strategie - 923 pitte in 2 weke Hey, ek hierdie stelsel vir 3 maande handel, verkry 'n paar honderd pitte en sowat 50 gevolg. en ek wil graag dit te draai na 'n EA. Die reëls is baie eenvoudig: Dit is hoofsaaklik gebaseer op die prys beweging, en die feit dat pryse graag teruggaan na trending bewegende gemiddelde en weiering van dit, die skep van 'n sterk bewegings. Laaste 2 weke Resultate GBPUSD: 212 pitte EURUSD: 712 pitte Hierdie stelsel werk op enige kaarte Ek verkies om dit te gebruik op 4H en 1H kaarte. Maak seker dat jy dit backtest voor jy dit probeer op enige ander tyd. Toegang is gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. Stop verlies is 1 pit onder lae van die vorige bar (vir 'n lang ambagte), en 1 pit bo hoogtepunt van vorige bar verspreiding (vir 'n kort ambagte). Dit is wat hierdie stelsel is alles oor. Stop verlies is sleep om 1 pit onder laagste laagtepunt van laaste 4 bars (vir 'n lang ambagte) en 1 pit bo hoogste hoogtepunt van verlede 4 bars (vir 'n kort ambagte). Uitgange is gedoen slegs deur die volgkeerverlies. Ek waag 2 van die begin van aandele op elke handel. Dis daaroor. Nog voorbeelde vir ambagte kan gevind word by my blog. Ek het ook weeklikse resultate lewer daar. Baie pitte vir ons almal help om op die skep van EA sal baie waardeer word. Toegang is gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. in sommige gevalle in voorbeelde bar raak MA in sommige nie - dalk weiering van die BB MA moet in meer besonderhede fxbs word gekwalifiseer: Entry gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. in sommige gevalle in voorbeelde bar raak MA in sommige nie - dalk weiering van die BB MA moet in meer besonderhede te kwalifiseer Jy is reg, dit is 'n deel wat 'n bietjie moeilik om te programmeer. Enige tyd wanneer kers kom naby aan MA (dit nie die geval het om dit aan te raak), en as 'n kers in die teenoorgestelde rigting is geskep - ek sal die handel te neem. Bounce verklaar nadat kers in die teenoorgestelde rigting is gesluit. Na 'n weiering Ek sit bestellings bo die hoë (of onder die lae vir kort). Meer vrae is welkom .. doen jy net gebruik BB en kers patroon enige ander bevestiging sein Slegs BB en kers patroon. Die bevestiging sein is 'n lamp in die teenoorgestelde rigting bevestiging van die weiering. Daarna kers gesluit Ek sit die aftrekorders. in jou kaarte wat jy het toegang voordat die candlw in die rigting van die handel gesluit. sien die eerste grafiek, 'n lomp kers het nader teh BB lyn, dan is die volgende kers was lomp, maar u het nie ingaan op kort van daardie kers. M256: Haai, ek handel hierdie stelsel vir 3 maande, opgedoen paar honderd pitte en sowat 50 gevolg. en ek wil graag dit te draai na 'n EA. Die reëls is baie eenvoudig: Dit is hoofsaaklik gebaseer op die prys beweging, en die feit dat pryse graag teruggaan na trending bewegende gemiddelde en weiering van dit, die skep van 'n sterk bewegings. Laaste 2 weke Resultate GBPUSD: 212 pitte EURUSD: 712 pitte Hierdie stelsel werk op enige kaarte Ek verkies om dit te gebruik op 4H en 1H kaarte. Maak seker dat jy dit backtest voor jy dit probeer op enige ander tyd. Toegang is gemaak nadat die prys bounces van Bollingers bewegende gemiddelde, wanneer die bewegende gemiddelde is trending (wys op of af). Na prys wip uit MA (Geskep n lomp kers vir 'n lang ambagte of lomp vir kort), plek aftrekorder 1 pit bo die kers (vir 'n lang) of onder die kers (vir kort). Kyk na voorbeelde vir verduideliking. Stop verlies is 1 pit onder lae van die vorige bar (vir 'n lang ambagte), en 1 pit bo hoogtepunt van vorige bar verspreiding (vir 'n kort ambagte). Dit is wat hierdie stelsel is alles oor. Stop verlies is sleep om 1 pit onder laagste laagtepunt van laaste 4 bars (vir 'n lang ambagte) en 1 pit bo hoogste hoogtepunt van verlede 4 bars (vir 'n kort ambagte). Uitgange is gedoen slegs deur die volgkeerverlies. Ek waag 2 van die begin van aandele op elke handel. Dis daaroor. Nog voorbeelde vir ambagte kan gevind word by my blog. Ek het ook weeklikse resultate lewer daar. Baie pitte vir ons almal help om op die skep van EA sal veel appreciated. FOREX Strategieë Forex Strategie, Simple strategie, Forex Trading Strategie, Forex skraping Forex Strategie 4H Fibo MA 8212 het goed gewerk toe die handel vir alle valuta pare op 'n tyd-raam H4 wees. daar is net een aanwyser forex 8212 MTF bewegende gemiddelde (dit laat jou toe om visueel te sien die huidige daaglikse tendens) en een van die mees bruikbare instrumente vir die handelaar, glo ek - Fibonacci. Installasie aanwyser MTF bewegende gemiddelde die volgende: tydraamwerk 8212 1440, MAPeriod 8212 1950, Shift 8212 0, Metode 8212 1, prys 8212 0. Die strategie 4H Fibo MTF MA is soos volg: 1) Die grafiek vir die gekose geldeenheid paar (in die reeks H4), vind ons die nuutste opwaartse of afwaartse beweging, wat die 38.2 Fibonacci nie herstel. 2) Rasstyagivaem Fibonacci op die extrema van die beweging (maksimum en minimum) in hierdie tyd. 3) Ons is in twee belangrike vlakke slegs geïnteresseerd: 38,2 en 61,8 Fibonacci, of liewer otboi prys van hierdie vlakke. 4) As die mark is afwaartse, het ons twee hangende bestellings: Verkoop Beperk die vlak van 38,2 van Fibonacci-. en stop-verlies vasgestel op die vlak van 61,8. Verkoop perk op uroven61, 8 van Fibonacci-. en stop-verlies op 100 punte. Vir transaksies te koop (die mark opwaarts) 8212 installeer 'n lasbrief Koop Perk-s op dieselfde vlakke en met dieselfde keerverlies. 5) Altyd kyk na die vertoning MTF bewegende gemiddelde en die transaksie moet gesluit word slegs in die rigting van die daaglikse tendens (hierdie aanwyser en dit wys). As jy dit waag om handel te dryf teen die tendens 8212 sit dan 'n vaste take-wins wat minder as vir die handel met die tendens moet garazdo en ook nie so gou as moontlik vergeet om die posisie van 171zero187 vlak te vertaal. Hoewel dit beter om net handel met die tendens 6) Vir wins beveel die gebruik van 'n volgkeerverlies op 'n afstand van 75 punte. Vir meer vlugtige pare 8212 'n sleep stop by 100 punte. Transaksie toegemaak sou word nie net deur stop-verlies of sleep stop. Maar as jy wil kan jy deel sluit van die transaksie op die belangrike vlakke, of Sensus-vlak 1710.0187 op die Fibonacci-ry (byvoorbeeld 50-70 van die transaksie). Hier is 'n paar statistieke, en hoewel it8217s 'n bietjie oud, maar ek dink dat op hierdie punt in tyd, sal hierdie strategie net so goed werk as belangrik Fibonacci altyd goed werk: Waarskuwing: Sjabloon en lig pre-behoefte Pak

No comments:

Post a Comment